zaterdag 25 mei 2013

Zin

De hoofdklasse lonkt voor het nieuwe SC Veendam. Nu het geld nog. We gaan ervoor. We hebben er 'zin' in. Maar ja, het moet nog wel gebeuren.

Over 'zin' gesproken. Zwarte man Sandman was met vrouw en kinderen op vakantie kreeg inspiratie en produceerde de volgende 'zin'. 

"Een Gronings staaltje hikhakkerderij van de bovenste plank met ik wil niet, ik ook niet, jullie gaan gewoon mee en ik heb moede benen en ophouden te zeuren nu en ik kan mijn fiets niet vinden en die iPads gaan sowieso uit en ik zit er net achter en hij was langer bezig dan ik en ik mag ook niks en hij alles en ik, die al tien keer heen en weer had kunnen rijden voor evenzovele blikken tomatensoep, ik stond erbij en ik keek ernaar en ik had zin om een blik tomatensoep dwars door de voortent te gooien en nog liever wilde ik met fiets en al omvallen en ter plekke gaan slapen met mijn oren volgestopt met konijnenkeutels."

Woorden in de juiste volgende.

Wat wil een mens nog meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten