woensdag 14 maart 2012

Fame


Zwarte mannen,

Als Groninger schrik ik er van hoe snel dit allemaal gaat. Man o man... sorry... zwarte man o zwarte man, wat gaat dit weer rap. Wat zetten we direct hoog in. Dat moeten we allemaal verdomme ook zien waar te maken!

Maar goed, het is dus nu eenmaal zo, & deze weg gaan we dan maar bewandelen. Ik ben al in het zwart vandaag (kleed goed af) & zal - om me alvast te committeren aan het hogere doel - dezelfde kleren aanhouden tot & met vrijdag.

Ook wat mij betreft mag Dick Heuvelman zich bij ons aansluiten. Ik zal er dan wel voor zorgen niet naast hem plaats te gaan nemen, want dan val ik onmiddellijk door de mand. & mocht het ooit wel eens het geval zijn, dan zal ik louter Engels brabbelen. Wat dan weer een opgave zal zijn, want ik moest erg lachen om zijn Lane Of Fame. Begrijp me goed: ik vind het een mooi initiatief, & de uitdrukking vind ik ook goed passen bij Veendam, maar de klank is bijzonder grappig.

Ik heb er zin in, in vrijdag, & ik weet niet eens tegen wie Veendam moet spelen dan.

Bill

Geen opmerkingen:

Een reactie posten